Wednesday, May 17, 2017

Alkisah Sepetang Bersama Blogger 2017

 photo bismillah-02.png
 photo salam6black.png
Alhamdulillah

Hujung minggu yang lalu, dinding facebook MPA banyak cerita tentang Sepetang Bersama Blogger 2017. Sejujurnya, MPA agak cemburu juga kepada blogger yang dapat menghadirkan diri ke acara tersebut sebab katanya banyak pengisian ilmu diberikan oleh mereka yang banyak pengalaman serta pakar. Teringin juga di hati MPA untuk turut serta, tapi bila mengenangkan tanggungjawab MPA serta puteri MPA yang masih belum betul-betul sembuh, mungkin satu hari nanti ada rezeki MPA untuk turut serta. Mana tau kan?
Ada sebahagian blogger yang berkongsi sedikit ilmu yang diperoleh di sana. Terima kasih banyak. Bagi yang tak dapat nak ikuti macam MPA ini, seronok juga dapat ilmu baru. 

Antaranya Tuan Guru Dr Wan Yusof. Beliau berkongsikan tentang Content Marketing di www.wanyusof.com. Beliau merupakan salah seorang panel sewaktu Sepetang Bersama Blogger 2017 berlangsung. Alhamdulillah, beliau bermurah hati berkongsikan ilmu yang beliau sampaikan di majlis blogger tersebut. Sebenarnya, banyak lagi ilmu yang beliau kongsikan dilaman web beliau. Rugi pulak rasanya MPA laman berjumpa dengan laman web beliau. Semoga beliau murah rezeki dengan apa yang beliau lakukan.

Semoga murah rezeki MPA suatu hari nanti untuk turut serta acara-acara yang melibatkan blogger. Teringin juga bersemuka dengan sahabat-sahabat blogger. Untuk bersemuka dengan blogger otai, tengok dari jauh cukuplah kot. Almaklum, MPA ni cuma blogger picisan yang masih mencari rentak dan belajar ilmu blog ini. Hihi.

Wallahua'lam
 photo DC347A584D917411A24728AD62EDEFF9.png
Share: