Sunday, December 07, 2014

Review Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Alhamdulillah..terima kasih pada Kak +Mia Liana kerana memberi kesempatan pada MPA untuk review Bugslock : Gelang Penghalau Nyamuk.


Alhamdulillah, MPA telah menguji keberkesanannya Bugslock : Gelang Penghalau Nyamuk selama seminggu ni. Disebabkan musim panas dan hujan yang tidak menentu di kawasan MPA tinggal ni, terasa juga peningkatan nyamuk dan serangga lain. 

MPA memang tak minat dengan penyembur serangga disebabkan baunya. Penggunaan kepingan ubat nyamuk agak merisaukan MPA disebabkan penggunaan elektrik manakala ubat nyamuk pula boleh menyebabkan kebakaran jika diletakkan ditempat yang kurang sesuai.

Dalam masa MPA mencuba Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ini, MPA berpuas hati dengan produk anti-nyamuk yang berkesan ini. Baunya yang semerbak satu rumah MPA yang comel ini dapat mengelakkan terkena gigitan nyamuk bukan hanya pada pemakai sahaja, malahan seisi keluarga. MPA akui ianya salah satu cara mengusir nyamuk terutamanya sewaktu kita sedang tidur. Kami selalu kurang lena jika kena serangan nyamuk. Bila pakai Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ni, Alhamdulillah lena tidur sampai nyaris terbabas. Hehe

MPA telah mengesyorkan pada ahli keluarga MPA dan insya Allah, akan mengesyorkan pada sahabat-sahabat MPA terutama mereka yang mempunyai anak kecil. Bukan hanya sekali guna terus buang, malahan kita boleh simpan dan guna lagi berulang kali. 

Cubalah, insya Allah pasti berpuas hati!! ^_^

Syarat-syarat:
  1. Tajuk entri bebas tetapi wajib mengandungi nama produk Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk.
  2. Masukkan gambar pengguna bersama Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk
  3. Nyatakan keberkesanan Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk selepas diguna.
  4. Masukkan kata kunci ''produk anti-nyamuk yang berkesan'',''cara mengusir nyamuk'' dan ''elak kena gigitan nyamuk'' di dalam entri review anda
  5. Entri review hendaklah 100% karangan anda sendiri
  6. Share status di wall facebook anda mengandungi URL review di blog anda.
Read more: http://www.mialiana.com/2014/11/giveaway-bugslock-review-bugslock.html#ixzz3Ja6LAehH

Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang ORIGINAL dari Korea
boleh dibeli secara online di :- 





Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com ini dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh Malaysia Bugslock - Syarikat X Cube Enterprise. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.

Share: