Saturday, April 08, 2023

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh 
 Allahumma Solli Ala Muhammad

http://mamapapaamir.blogspot.com

Semenjak diperkenalkan menu rahmah, macam-macam dikaitkan dengan rahmah. Antaranya jualan rahmah dan harga rahmah. Cakap pasal menu rahmah, MPA belum berkesempatan lagi menjamu menu rahmah. Pernah sekali nampak menu rahmah tapi masa itu baru lepas makan di rumah, jadi cuma pandang saja. Insya Allah, satu hari nanti pasti MPA akan cuba juga menu rahmah.

Bercakap tentang harga rahmah, Alhamdulillah, bulan ini Shaklee ada tawarkan vitamin kulit cantik dengan harga rahmah yang terdiri daripada Vitamin C dan ESP. Kepada yang sebelum ini pernah tengok-tengok, inilah masanya untuk rebut tawaran. 

Vitamin kulit cantik dengan harga rahmah Shaklee ada 2 iaitu set A dan set B. Item yang sama iaitu Vitamin C dan ESP cuma beza untuk set A, satu botol Vitamin C dan satu tong ESP bersama keahlian percuma. Manakala Set B, 2 botol Vitamin C dan 2 tong ESP bersama keahlian percuma dan penghantaran percuma.

http://mamapapaamir.blogspot.com

http://mamapapaamir.blogspot.com


Vitamin C ini jenis yang mudah larut dalam air dan badan tak simpan Vitamin C. Jadi, kita perlu ambil Vitamin C sama ada dalam pemakanan seharian ataupun makanan tambahan iaitu supplemen. MPA sejenis yang mudah jemu dalam bab makan dan minum. Jadi, bila nak kena makan buah oren setiap hari atau mana-mana buah atau sayur setiap hari, MPA akui MPA sendiri tak mampu. Jadi MPA memang akan ambil Vitamin C setiap hari untuk penuhi keperluan badan MPA.

Perasan kan, iklan dekat TV banyak pasal Vitamin C ini dengan macam-macam jenama. Sebab Vitamin C ini memang dikaitkan dengan vitamin kulit cantik. Vitamin C ini bantu kurangkan kedutan, jerawat dan juga sunburn. Vitamin C juga kuatkan imun badan dan kurangkan risiko kena selsema, batuk serta demam. Banyak lagi sebenarnya kebaikan Vitamin C ini.

http://mamapapaamir.blogspot.com

Bila digabungkan dengan protein ESP, memang hasilnya tidak mengecewakan sebab protein ESP pula bantu haluskan dan cerahkan kulit. Kombinasi yang terbaik vitamin kulit cantik.

http://mamapapaamir.blogspot.com

Jadi, yang nak dapatkan vitamin kulit cantik dengan harga rahmah, inilah masanya. Tapi MPA nasihatkan cepat bertindak sebab ramai yang rebut tawaran harga rahmah ini. Sepatutnya tawaran ini sepanjang bulan April ini tapi dengan sambutan hangat, harap masih banyak lagi sehingga hujung bulan. 

Kalau kalian berminat, klik link ini ya 👉 http://byciksaw.wasap.my


Lot's of love,