Wednesday, December 31, 2014

Segmen Jom Kenal Blogger Baru Bro HH

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Alhamdulillah, bro Hasrul Hassan bermurah hati nak perkenalkan blogger baru. Ruang yang terbaik untuk blogger baru perkenalkan diri. Tak selalu peluang macamni, lebih-lebih lagi syaratnya amat mudah. Untuk tahu syaratnya secara lebih lanjut, boleh klik SINI. Tapi kena cepat sikit tau sebab tamat harini. MPA baru perasan masa BW tadi. Nampak sangat dah lama MPA tak BW. Hehe

Pada mulanya, memang MPA tak pernah terfikir pon nak jadi blogger. Sekadar tahu blog tu apa, itu saja. Pada suatu hari, seorang sahabat mengajak membuka blog. Sekadar suka-suka. Bila suka-suka, terbengkalai di tengah jalan. Namun, hati MPA tergerak semula untuk berblogging apabila umur Amir genap 1 tahun. Tiba-tiba terasa nak mengabadikan kisah Amir untuk tatapan beliau pada masa akan datang. Pada mulanya, follower hanya 2-3 kerat. Lalu MPA mula mengambil langkah berani memperkenalkan blog MPA pada sahabat-sahabat blogger yang lain. Alhamdulillah, MPA peroleh penerimaan yang baik walaupun MPA bukan fulltime blogger. Terima kasih sahabat-sahabat semua.

Sekarang, MPA sedang menimba ilmu berblogging samada melalui tips-tips yang sahabat blogger berikan mahupun melalui ajen carian google ataupun pinterest untuk memantapkan diri menjadi seorang blogger berjaya. Bukan berjaya dalam erti kata follower yang ramai sahaja, tapi dalam erti kata blogger yang menyampaikan sesuatu yang bermanfaat buat masyarakat pada masa kini mahupun pada masa akan datang. Insya Allah. Doakan yer.

Saya adalah penulis di blog http://mamapapaamir.blogspot.com; Panggil saja saya sebagai MPA (Mama, Papa & Amir) & boleh hubungi saya di rinoa.rider@gmail.com.

SALAM PERKENALAN SEMUA...^_^
Share: