Thursday, April 07, 2016

Post benda baik dan Islamik bukan nak tunjuk baik

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

 
Post benda baik dan Islamik bukan nak tunjuk aku baik atau alim..
Dan tak salah untuk berpesan-pesan dalam kebaikan, meski diri masih banyak kekurangan.

Saya post selama ini bukan untuk menunjuk-nunjuk, lebih kepada saling ingat-mengingatkan. Ada juga post dan entry saya ni yang kena toink, batang hidung saya sendiri. Kalau ada yang terasa atau sentap, saya minta maaf ya. Saya sendiri pon banyak lagi nak kena baiki. Kebanyakan entry saya berkaitan dengan sekeliling saya samada dari segi info mahupun motivasi. 

Kalau ada salah silap pada entry saya, mohon ditegur dan diperbetulkan. Masih banyak yang perlu saya belajar. Kalau untuk kebaikan saya, why not kan?

Jom saling belajar sebab makin banyak kita belajar, makin banyak yang kita tak tahu. 
Betul tak?
Share: