Tuesday, September 03, 2013

Alhamdulillah...syukur

Bismillahir Rahmannir Rahim
Alhamdulillah
Assalamualaikum

Alhamdulillah, harini dapat berita gembira. Saya cuma bergembira dengan berita sahabat-sahabat saya. Hehe

Alhamdulillah, sahabat saya masa belajar dulu dah disahkan hamil. Berapa bulan tak pasti la. Hamil untuk anak ke-3. Untuk pengetahuan, sahabat saya ni orang ke-2 nikah diantara sahabat-sahabat perempuan saya masa belajar dulu. Alhamdulillah, dah lama dia impikan sebab anak ke-2 dia dah besar, kalau tak salah 4 tahun.

Alhamdulillah, sepupu saya belah mak pun hamil juga tapi anak ke-4. Sama juga, saya tak tahu dah berapa bulan. Pon sama, anak yang no-3 dah 4 tahun, kalau saya tak salah la. Hehe

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah

Seronok tau dengar orang dekat-dekat kita hamil. Rasa kita yang terlebih excited. Ni yang buat rasa nak hamil ni sebab banyak kelebihan. Hehe. Antaranya pahala yang menyamai orang yang berjuang di jalan Allah.

Marilah kita sama-sama mendoakan kesejahteraan mereka yang sedang hamil agar tabah dan sabar menghadapi tempoh kehamilan dan kelahiran.

Wallahua'lam.

Share: