Sunday, August 23, 2015

Merundum

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Apala yang merundum ni yer. MPA ni la yang merundum. Bukan setakat merundum, jatuh tergolek-golek lagi. Penangan sakit buatan orang. Nak buat camne.

Sumber : Google

Bukan MPA merungut cuma bila dah berbadan dua ni, untuk yang kali ini, memang begitu kuat menguji dan menduga. Tapi MPA ambil ia daripada sudut positif. Kata mak MPA lain budak, lain pembawakannya. Betul la tu kot. Alhamdulillah, suami MPA faham dengan keadaan MPA dan selalu bagitau, "Agaknya, Allah uji sekarang sebab masa bersalin nanti Dia nak mudahkan kot".

Banyak betul yang MPA terlepas dan ter'miss'. Dapat tengok kat Fb tu pon kejap-kejap je. Alhamdulillah, tau juga la sikit-sikit perkhabaran sahabat-sahabat.

Kepada yang merindui MPA (ada ke ek?...hihi), MPA merindui kalian juga. Hehe

Okla, MPA tak berani nak berjanji tapi akan cuba sedaya upaya update blog MPA yang dah berhabuk tahap boleh buat bedak dah ni. Hehe

See u soon. ^_^

4 comments:

  1. eheheh berbadan dua ? take care ya Mama.. tak apa merudum..
    kesihatan yang penting..

    ReplyDelete
  2. Wahh tahniah Kak, patut pun da lma myepi

    ReplyDelete
  3. wah perggy ke kak ct?congrats. :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah... :alhamdulillah
    banyakkan berehat yerr... MPA

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab