Wednesday, January 14, 2015

Rindu "suatu ketika dulu"

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Pagi ni seorang sahabat lama MPA post gambar bawah ni :


Terus terlintas di fikiran MPA kenangan-kenangan lama. Tiba-tiba rindu pula dengan kawan-kawan lama. Apa khabar masing-masing agaknya. Mana yang rajin bersembang di group Whatsapp, tau la juga khabar berita. Yang ada dalam group, bolehla juga telefon bertanya khabar. Mana yang tidak tu, terfikir juga berita mereka. Hanya mendoakan semoga semuanya dalam keadaan sejahtera dan berbahagia selalu. Pernah suatu ketika MPA menitiskan airmata bila terkenangkan kenangan lalu. Bukan sebab ianya pahit, tetapi kerinduan tu yang menyebabkannya.

Tidak mustahil juga satu hari nanti akan rindu juga dengan rakan-rakan alam maya sini sebab tiada yang kekal di dunia ini. Ini bukan bermaksud MPA dah nak resign dari berblog. Uish, belum lagi. Banyak lagi nak belajar daripada sahabat-sahabat MPA yang ada kat sini ni.

Selagi hayat dikandung badan, Insya Allah, MPA akan ingat semua sahabat-sahabat MPA. Walaupun jarang berbual dan bertanya khabar, ingatan pada semua tetap ada. MPA mendoakan semua sahabat-sahabat MPA berjaya dan berbahagia samada di dunia, mahupun di akhirat.

P/S : minta maaf, mood sedih teringat sahabat semua...sobs...sobs...

Share: