AFB Feed

Tuesday, May 27, 2014

How to remove permanent market from everything

Bismillahir Rahmaanir Rahim
Alhamdulillah



Sumber : Facebook

Ni mama dapat daripada sahabat mama. Tak tau la kesahihannya betul ke tidak.
Mungkin kita boleh cuba kot, untung-untung hilang lah ye.

Faham-faham jela, dah nama permanent, jadinya nak hilang tu memang payah.

Mama pernah cuba hilangkan permanent marker kat whiteboard tetapi bukan macam yang dicadangkan.
Mama guna whiteboard marker 500 tu. Hilang memang hilang, tapi makan masa juga lagi-lagi kalau permanent marker yang warna hitam. Permanent marker warna merah senang sikit. Hehe

Walau apa-pun, mama harap ianya dapat memberikan manfaat kepada sahabat-sahabat mama ye.

Wallahuaklam

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab