Tuesday, April 09, 2013

Amir demam & birthday Cik Ngah...

Alhamdulillah...

Assalamualaikum...


Jumaat lepas (05.04.2013), Amir demam...mama terpaksala amik EL...dari pukul 3 pagi Amir dah bangun sebab panas kot...lepas tu dah tak tidur-tidur...dengan mama dan papa pon terpaksa join tak tidur...tapi papa ada la tidur balik semula sebelum subuh...mama ni la bertahan sampai malam...

Dikesempatan ni,mama pun ambil la peluang masak makanan untuk Amir...belek-belek buku Selera Sayangku (terbitan Karangkraf), dapatla idea nak masak bubur Amir...




mama masakkan kentang di campur carrot, kismis dan sedikit buah badam yang dah di hancurkan...Alhamdulillah,banyak Amir makan...
Sementara Amir tidur semula dalam pukul 7.30 pagi, tu yang mama masak...



disebabkan Amir bangun lambat, mama pon layanla buah pear dan pencicahnya sekali...hehe

kebetulan, hari Amir demam sama dengan hari lahir Cik Ngah dia...alang-alang cik ngah dia balik, jadi g la jap cari kek untuk cik ngah...Alhamdulillah, rezeki cik ngah murah, dapatla kek yang mahal ni dengan harga murah sebab kebetulan ada offer 40% kat King's Confectionary....takpela, mama belanja cik ngah kek la yer...

Selamat Hari Lahir Cik Ngah dari Amir sekeluarga...semoga Cik Ngah diberkati umurnya, dipermudahkan segala urusan dan semoga cepat bertemu jodoh...insya Allah...aamiin...

Alhamdulillah, Amir dah sihat daripada demam Ahad lepas (07.04.2013) cuma tinggal batuk je...berkahak pula tu...siannya anak mama...kalau la mama bole gantikan tempat awak...apa-apa pun, mama sentiasa doakan Amir cepat sembuh dan dapat belajar teknik-teknik atau benda baru lagi lepas ni...insya Allah...aamiin...

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab