Monday, April 15, 2013

BAKAR

Alhamdulillah...

Assalamualaikum...


Hujung bln 3 yang lepas, majlis khawin adik ipar...takde gambar yang diambil...tak berkesempatan sebab sibuk jaga amir...



Di kesempatan dah lama tak balik ni,kami balik ke KL lambat sikit...alang-alang tu,ajak papa singgah cendol bakar....dapat amik gambar signboard je...cendol pon tak dapat amik gambar sebab amir sibuk nak hanset nak tengok upin ipin...














Lepas tu,kami cari destinasi burger bakar kat kawasan Ampang...


Apa lagi,layan burger bakar la...
Apa-apapon thanks a lot papa layan kami cendol bakar dan burger bakar...
papa tak sabar nak makan burger bakar dia...heheheh

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab