Thursday, April 20, 2023

Tawaran Insentif Shaklee Malaysia

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh 
 Allahumma Solli Ala Muhammad

http://www.mamapapaamir.blogspot.com


Rindu dengan blog ini dan menulis. Bila mula menulis balik ini, banyak benda nak share tapi kena sedikit-sedikit la. Selambak sekali banyak, hilang pula idea nanti. Hehe

Alhamdulillah, baru-baru ini upline bisnes Umie yang sangat supportive add masuk dalam grup blog bisnes. Jadi, bila berada dalam team blogging ini, bersemangat balik macam dulu. Insya Allah. Doakan ya sebab nak ada semangat ini bukan sesuatu yang mudah. Lagi-lagi nak konsisten, memang perlukan semangat yang tinggi. Fuh!

Baru-baru ini, pihak Shaklee Malaysia perkenalkan insentif Shaklee yang sangat best, namanya Field Incentive Program. Program yang bermula April hingga Jun 2023 ni sebenarnya nak tarik ramai lagi untuk berbisnes dengan Shaklee dan juga mana yang memang dulu bisnes dengan Shaklee nak buat comeback, memang ini masanya. Kalau kalian ada yang minat, tekan link di bawah tau.

Syaratnya mudah saja. Naik rank Supervisor atau Senior Supervisor, lepas itu effective 2 bulan berturut, Shaklee akan bagi duit bonus tambahan RM 600. Atau kalau sebelum ini memang dalam rank Supervisor atau Senior Supervisor, hanya effective rank sedia ada atau rank up ke rank seterusnya pun layak dapat duit bonus tambahan RM 600. Wow! 😍 Menarik kan?

Syarat lain mestilah patuh dengan polisi Shaklee, tak boleh mengelat macam tak boleh jual di laman e-commence macam Shopee. Ini memang standard bila kita berbisnes di mana-mana pun kan. Ikutkan sajalah asal tidak langgar syariat dan norma masyarakat. Yang penting hasil yang dapat mestilah halal dan berkat.

Kalau dikira-kira, duit bonus bila rankup supervisor campur dengan bonus tambahan RM 600 ni, boleh cecah RM 4,000++ juga tau. Wow! 😍. Dapat duit bonus sedia ada dan ada tambahan lagi. Kira macam bonus berganda ni. Nak kena rebut peluang sebab bukan selalu ada peluang macam ini.

Macam-macam boleh beli dan buat dengan walau hanya bonus tambahan RM 600 ni. Sedangkan pergi pasar malam pun sekarang ini, boleh habis RM 150. Kalau ke shopping complex, lagi lebih daripada tu.

Kalau ikut pada wishlist Umie, memang banyak nak beli. Tapi dahulukan yang penting dulu. Dengan duit itu, sebahagian nak bagi mak abah dan sebahagian nak belanja anak-anak ke Petrosains. Nampak macam sempoi dan simple tapi Umie percaya, dengan doa-doa mereka ini lah yang banyak bantu kita mencapai apa yang kita ada hari ini. Insya Allah.

Pernah bawa anak-anak Umie ke Pusat Sains Negara. Petrosains belum berkesempatan lagi. Insya Allah, dapat bonus lebih ni, boleh la belanja ke Petrosains pula. 

Dalam keadaan serba mencabar sekarang dengan harga barang yang melambung tinggi, di tambah banyak keperluan terutama anak-anak perlu dipenuhi, dengan program insentif Shaklee ini dapatlah bantu sikit sebanyak perbelanjaan seharian.

Alhamdulillah Umie dipertemukan dalam grup bisnes RYG. Banyak kelas ada samada kelas produk mahupun kelas marketing. Bila blur nak close deal, upline dan master kongsi apa yang patut dibuat. Nak cari bahan marketing macam ayat copywriting ataupun gambar dan poster cun pun masing-masing berkongsi. Tak dibiarkan terkapai-kapai seorang diri dan buat kerja sendiri. Semua diusahakan bersama-sama, bak kata pet wonders, "apa yang penting, KERJASAMA". Hehe

Selain itu, nak cari sumber daripada web Shaklee pun boleh. Pihak Shaklee ada sediakan macam-macam info di sana. Boleh klik sini kalau nak jalan-jalan ke web Shaklee 👉 https://www.shaklee.com.my/

Tapi dalam apa-apa pun, kerajinan diri sendiri perlu ada. Sebab tanpa kerajinan, apa pun tak akan berlaku. Macam kita nak makan, kena rajin masak atau mencari makanan, rajin mengunyah dan telan. Barulah rasa kenyang. Tak gitu. Hehe

Kalau kalian berminat, boleh roger Umie di sini 👉 http://byciksaw.wasap.my. Insya Allah, Umie akan bantu sebaik mungkin.


Lot's of love,
http://mamapapaamir.blogspot.com


Share: