Tuesday, June 10, 2014

Musim Kemarau

Bismillahir Rahmaanir Rahim
Alhamdulillah

Gambar ni kawan mama send melalui Whatsapp.

Uish, perasan tak dari semalam panas membahang je kan. Sampaikan Amir tidur asyik selak baju je sebab dia kepanasan. Nasib baik tak merengek sebab tak puas tidur. Rupanya dah nak masuk musim kemarau balik. Harap-harapla tak macam yang baru lepas ni, sampai terbakar hutan dan jerebu.

Bertahan dan bersabar lah ye sahabat-sahabat semua. Dugaan Allah lagi-lagi dah nak masuk bulan Ramadhan. Yang penting banyyakkan berdoa agar dipermudahkan serta diberi ketabahan dalam menghadapi musim kemarau yang dijangkakan akan datang ini.

Wallahuaklam

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab