Saturday, June 07, 2014

Alhamdulillah...

Bismillahir Rahmaanir Rahim
Alhamdulillah


Selamat Hari Sabtu dan Selamat bercuti.
Adoi, lambatnya wish. Takpela, janji wish. Ye tak?

Agak-agak perasan tak yang header dah bertukar la.
Sebenarnya dah lama nak tukar header tapi tak berkesempatan lagi.
Akhirnya, hari ini berjaya tukar jugak.
Takpela, simple mimple je. Nak complicated, mama masih beginner lagi dengan Photoshop ni.
Alhamdulillah, ramai otai-otai yang buat tutorial, bole la skit-skit mama belajar.

Alhamdulillah, harini mama dapat berita gembira juga.
Biras mama merangkap adik ipar papa selamat melahirkan baby perempuan pukul 5.15 pagi tadi.
Maka, bertambah seorang lagi ahli keluarga kami.

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...Syukur padaMu, Ya Allah...


Ni la baby baru tu. Mama tak sempat nak ziarah lagi sebab baby baru ada kat Perak sana.

Insya Allah, berkelapangan nanti kami akan balik Perak dan ziarah baby baru.

Selamat bercuti semua dan berhati-hati dalam apa jua yang kalian lakukan.

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab