Wednesday, August 09, 2023

Nak tenaga berpanjangan? Ambil CoQ-Trol Plus Shaklee

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh 
 Allahumma Solli Ala Muhammad

http://mamapapaamir.blogspot.com

Hi kalian. Semua sihat? Buat masa ni, keluarga Umie sedang diuji dengan ujian sakit. Macam pelari je ni ha, pass baton bergilir-gilir. Huhu

Walaupun kurang sihat, tetap kerja rumah kena jalan. Jadi, harini Umie nak share pasal CoQ-Trol Plus Shaklee.

CoQ-Trol Plus Shaklee terdiri daripada Coenzyme Q10 iaitu komponen penting dalam menghasilkan tenaga dalam sel. Coenzyme Q10 ini mampu menukarkan lemak dan gula  kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Jadi, Ia juga antioksidan yang kuat  dan mampu melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.

Keistimewaan CoQ-Trol Plus Shaklee
CoQ-Trol Plus Shaklee membekalkan sebatian semulajadi dan propprietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama resveratril dan tokoferol.
Ia merupakan formulasi yang dipatenkan untuk penyerapan CoQ10 (paten no MY-139379-A)

3 Sebab Kita Perlu Ambil CoQ10.

1. Generator Tenaga Utama

Berada dalam mitokondria dalam sel (kilang tenaga), CoQ10 memulakan proses penghasilan tenaga menjadi bahan api kepada mitokondria dan menghasilkan 95% tenaga badan kita.

2. Duo Tenaga Kepada Polifenol

Nak kan tenaga sepanjang hari? Ambil kombinasi CoQ10 dan polifenol. Tahukah kalian, polifenol menghasilkan lebih banyak mitokondria manakala CoQ10 menjadi bahan api untuk mitokondria menghasilkan lebih banyak tenaga.

3. Sumber Antioksida Yang Berkuasa

Memandangkan CoQ10 merupakan antioksida yang kuat, CoQ10 bermanfaat untuk kesihatan, menjadikan kulit lebih muda, mengelakkan kerosakan radikal bebas yang disebabkan oleh sinaran UV dengan berkesan.

Sebotol CoQ-Trol Plus Shaklee terdiri daripada 30 kapsul dan sehari hanya perlu ambil sebiji sahaja, untuk tenaga sepanjang hari.

Nak dapatkan Coq-Trol Plus Shaklee? Boleh klik sini 👉https://www.shaklee.com.my/products/live-healthier/11026?sid=1265902

Atau boleh hubungi Umie untuk pertanyaan lanjut 👉http://byciksaw.wasap.my


Lot's of love,
http://mamapapaamir.blogspot.com


Share: