Friday, August 18, 2023

Vitamin untuk wanita

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh 
 Allahumma Solli Ala Muhammad


Baru-baru ini anak-anak Umie diuji dengan sakit, bergilir-gilir macam orang berlari berganti-ganti. Bila jadi ibu ni, memang risau memanjang sampai diri sendiri macam tak terurus rasa. Ada juga sebenarnya rasa kurang sihat tapi biasala ibu, lebih fikirkan anak-anak daripada diri sendiri. Huhu

Ingatkan Umie saja yang macam ini, rupanya sahabat-sahabat Umie pun diuji dengan sakit juga, bergilir pas baton. Terfikir macamana agaknya kalau anak ramai, memang penat sangat kan. 

Kali ini Umie nak kongsikan dengan kalian vitamin untuk wanita untuk semua wanita terutama supermom yang Umie percaya sangat memerlukan penjagaan kesihatan diri sendiri juga.

1. Vitalize


Bila sibuk samada bekerja atau menguruskan keluarga, sering kita lupa untuk jaga kesihatan sendiri. Jadi dengan pengambilan Vitalize dapat membantu memenuhi keperluan nutrisi tubuh badan supaya berada dalam keadaan optimum. 

2. GLA Complex


Selain mengalami senggugut, tahukah kalian 63% wanita turut mengalami jerawat teruk ketika pramenstrual. Formula GLA Complex Shaklee melegakan kekejangan perut ketika kedatangan haid, dalam masa yang sama menjadikan kulit cantik berseri-seri.

3. Omega Guard


Minyak ikan Omega-3 dapat meningkatkan metabolisme seterusnya membantu membakar lebih banyak kalori setiap hari. Jadi, ia berpotensi untuk mengurangkan berat badan serta membantu mengempiskan perut dan mengecilkan saiz pinggang.

4. Ostenutrix


Bila umur makin meningkat, kejadian tulang rapuh lebih banyak berlaku berbanding tulang yang dibina. Jadi, penting untuk kita membekalkan tulang kita dengan nutrien pembina tulang yang berkualiti seperti Ostenutrix Shaklee. Selain untuk tulang, Ostenutrix Shaklee juga membantu mengatasi masalah senggugut yang sering berlaku di kalangan wanita.


Kalau ada yang nak dapatkan vitamin untuk wanita Shaklee, mari Umie bantu dengan klik sini 👉 http://byciksaw.wasap.my

Atau kalian nak jadi ahli dan beli dengan harga ahli tapi segan nak PM Umie, boleh klik sini ya 👉 https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1265902


Lot's of love,
http://mamapapaamir.blogspot.com


Share: