Tuesday, December 10, 2013

Amir Syukur - Angelina Jolie

Bismillahir Rahmaanir Rahim
Alhamdulillah

Semalam balik dari kerja, terkejut mama tengok muka Amir.


Cantik tak? Korang perasan tak?

Mak dan adik mama yang bongsu cerita, puncanya dia gigit mainan dia.
Mainan dia tu dah pecah sebab dia terlebih gigit.
Luka dan berdarah banyak juga kat bibir dia tu.
Menangis la jugak.
Dahla bujang ni kalau menangis, air mata dia bukan main banyak lagi bercucuran.

Dah siap lap darah semua, inilah hasilnya.
Tapi lasak tetap melasak.
Harap-harap dia jadikan pengajaran supaya tak gigit lagi mainan.
Harap-harap la.

Bangun pagi ni Alhamdulillah, dah surut sikit.
Bengkak tetap masih ada.

Wallahua'lam.

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab