Sunday, September 28, 2014

Aktiviti keluarga

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png
Alhamdulillah
It's wekend. Hari yang terbaik untuk meluangkan masa dengan keluarga.
 Apa planning sahabat-sahabat yer harini?
Ada yang dah gaji tu, bawa keluarga pergi berbelanja barang dapur kot, ataupun berjalan-jalan.
Yang belum tu, mungkin duduk rumah samada beraktiviti atau mengemas rumah.
Mama kat kampung Papa lagi. Petang sikit insya Allah baru gerak balik KL.

Pada yang mempunyai anak terutama anak kecil, mama nak kongsikan apa yang mama jumpa di Facebook :

Pada yang belum mempunyai rezeki anak ataupun belum berkeluarga, harap tak kecil hati ya. Mungkin bole ajak pasangan bagi yang dah berkahwin atau yang bujang ajak kawan-kawan, pergi taman, jalan-jalan & hirup udara segar.
Mama dulu masa bujang dengan kawan-kawan rajin ke taman sambil bawak roti. Untuk kasi ikan makan. Sambil-sambil tu, ambil gambar. Masa tu tak pandai selfie-selfie ni. Samada sorang jadi korban ambil gambar ataupun mintak tolong orang ambilkan. Hehe

Okla, cerita ke lain pulak. Hihi.

Just nak wish, SELAMAT BERHUJUNG MINGGU semua!! ^_^

4 comments:

  1. selamat berhujung minggu mama :-)

    ReplyDelete
  2. Salam hujung minggu mama & happy weekend ya..

    ReplyDelete
  3. happy weekend mama..izan rehat2 kat umah je arini tak g mana2..

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab