Sunday, September 21, 2014

Ranking Alexa - 21.09.2014

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Alhamdulillah

Tadi ni mama saja nak periksa ranking Alexa :


Alhamdulillah, nak dikatakan membanggakan tu, tidaklah. 
Tapi untuk blog mama yang biasa-biasa ni, kira okla.
Untuk menjadi yang lebih baik, banyak lagi yang harus diperbaiki.

Alhamdulillah, terima kasih kepada otai-otai blogger yang sudi kongsi sedikit sebanyak ilmu berblogging. Sekurangnya dapat juga mama sedikit sebanyak menceduk ilmu yang mereka perturunkan. Ini pun tak habis lagi menuntut ni.

Kalau sahabat nak periksa ranking Alexa sahabat, sahabat mama boleh klik di SINI.

Kalau sudi, kongsi-kongsikanlah ranking Alexa sahabat-sahabat mama yer.
Nak banding dengan mama, beribu-ribu lemon lagi ni mama ketinggalan. Hihi ^_^

9 comments:

  1. wooow akak *tepuk tangan*
    keep it up hihiks..

    ReplyDelete
  2. tahniah kak! xpe...slowly kita berjalan bersama :)

    ReplyDelete
  3. tahniah kak! xpe...slowly kita berjalan bersama :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah... semoga semakin meningkat mama... sha... selalu menyokong mama !!

    ReplyDelete
  5. tahniah sis...

    oh yer,link blog Diari Resipi kathy dah tukar: kathy78rbain.blogspot.com | link blog CHK :kathyrbain.blogspot.com

    pilih je yg mana sis nak bloglistkan yer? kathy tengok sis ada bloglistkan blog Diari Resipi tapi adress lama tu. :)

    ReplyDelete
  6. boleh lagi tu kak.. tipsnya, konsisten update blog, tak perlu kejar SEO sangat, janji update.. :) tahniah mama amir..

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab