AFB Feed

Thursday, February 05, 2015

Buah tangan daripada Bos

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Alhamdulillah

Bila ke'bz'an melanda di awal bulan, ginilah jadinya. Tak terdan nak update. Lagipun sakan cuti, baru semalam balik kerja. Hihi

Alhamdulillah, bos pergi bercuti hujung minggu yang sudah ni, ingat pada anak buahnya yang ciput ni.


Fridge magnet dari Guangzhou, China. Bukan semua ni MPA punya. MPA cuma tukang edarkan je. Klo banyak macam ni, bole je buat GA untuk sahabat-sahabat MPA. Hihi. Untuk MPA cuma 1 je.


Terapi stress buat anak buahnya yang memang stress awal bulan. Alhamdulillah dapat bos yang memahami. Sambil buat kerja, sambil menguyah. Hihi

Sebagai anak buah, bila bos dah treat macamni, kenala hargai dan syukuri. Bukan selalu dan bukan semua bos macamni. Jadinya, berkerjalah dengan baik dan beri kerjasama yang terbaik. Barulah hasilnya pun terbaik. ^_^

5 comments:

  1. bestnya mpa dapat hadiah .. :))

    http://ijahoney.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat fm dari jauh..adalah buat kenangan kan MPA.. :)

    ReplyDelete
  3. bestnyer dapat bos pemurah mcm ni kan ;)

    Jemput join Segmen Bloglist CN : http://www.cekgunorazimah.com/2015/01/segmen-bloglist-mac-april-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  4. miahaha.. baru nak lambai2 mintak seketol =P

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab