Wednesday, February 18, 2015

Selamat Tahun Baru Cina

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Alhamdulillah.

Takde mood betul nak kerja sekarang ni. Mana taknya, ramai dah mula cuti.
Kita ni yang kena kerja sampai 5.30 petang, bertabah jela tengok orang sikit-sikit beransur-ansur balik. Mana yang dah mula cuti, rasanya sekarang dah sampai dah rumah.
Lagipun yang berbangsa Cina akan makan besar kan malam nanti. Yang jauh memang pastila dah gerak. Tinggallah yang dekat-dekat ni jer.

Walau apapun, MPA sekeluarga ingin mengucapkan :

SELAMAT TAHUN BARU CINA


buat semua yang berbangsa Cina.

Kepada yang lain-lain tu, SELAMAT BERCUTI.

Hati-hati ya semua walau kemana jua kalian pergi. Ikut peraturan jalan raya yer. ^_^

13 comments:

  1. Skjp gi tu Kak hhehe, slmt brcuti juga

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru cina.. Selamat bercuti..

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum.. mamaamir,

    selamat bercuti sempena tahun baru cina...

    mselim3

    ReplyDelete
  4. ABM kerja di Tahun Baru Cina ni, huhuhhu

    ReplyDelete
  5. Selamat Tahun Batu Cina 2015... dan selamat bercuti

    ReplyDelete
  6. Salam singgah, jemput bersegmen: http://studioous.blogspot.com/2015/02/1st-segmen-kerjaya-blogger-ipt-by.html
    novel diagnosis. header, topup, bawal zarazuri utk dimenangi..

    ReplyDelete
  7. Hehe semua dah kembali bekerja seperti biasa :)

    ReplyDelete
  8. selamat bercuti.. alamak... terlebih hari bagi ucapan.. hihi

    ReplyDelete
  9. jalan jem sana sini.. ehehe.. stress jugak jalan2..
    duduk rumah saja..

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab