Monday, July 04, 2016

Mood ke laut

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png
Alhamdulillah
Mood dah mula ke laut. Macamni la bila kawan-kawan dah mula bercuti. Pagi tadi nak ke LRT, bukan main lengang lagi. Kalau tidak, pukul 7 tu dah berderet kereta. Saja MPA pagi tadi keluar lambat sebab dapat agak, traffic lengang. Bila ramai yang cuti, kita pulak yang kena kerja, jadi macam kat bawah ni la :

Tapi MPA takdela seteruk kat atas ni yer. Hihi

Masa layan En Google nak cari gambar kat atas ni, saja belek-belek entri blogger yang ada dan pernah up pasal 'Mood ke laut' ni. Tak sangka MPA sendiri ada up entri pasal 'Mood ke laut' ni. Entri tu MPA up pada tahun 2014. Kalau ada yang teringin nak tengok, boleh tengok SINI. Boleh pulak terselit satu. Hihi

Walaupun mood dah mula ke laut, harap-harap MPA tidaklah terlampau melayan sangat mood ke laut ni. Sahabat-sahabat pun sama juga yer.

Kepada sahabat-sahabat yang dah sampai ke kampung, Alhamdulillah.
Kepada sahabat-sahabat yang bakal atau on the way ke kampung, hati-hati ya. Semoga dipermudahkan perjalanan dan selamat sampai.
Kepada sahabat-sahabat yang tidak dapat pulang ke kampung, bertabahlah ya. Insya Allah, masih ramai lagi yang senasib dengan kalian.

Wallahua'lam
Share: