AFB Feed

Monday, July 25, 2016

Pesan untuk kaum isteri

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Pesan untuk kaum isteri, ibu-ibu terutamanya..

Tak salah nak bergaya, tapi anak tu tengok-tengok juga..
Jangan mak bergaya tapi anak di biar berhingus-hingus, pampers anak penuh tapi tak basuh-basuh lagi, biar anak sendiri jalan di rumah jiran tetangga..

Jangan macam tu sis..biar mak tak bergaya, yang penting anak bersih dan kemas..anak tu amanah Allah..jadi jaga amanah tu elok-elok

Alhamdulillah

Peringatan di atas ni lebih kepada peringatan bersama. Bukan sahabat MPA je, MPA yang beranak dua ni pun tak ketinggalan untuk diperingatkan.

Dalam kita, ibu-ibu ni sedang sibuk bersiap-siap, jangan dilupakan kebajikan anak-anak. Tapi jangan pula anak smart bukan main, kita selekeh pula. Biarlah kita dan anak-anak termasuk suami kita bersih dan kemas. Barulah sedap semua mata yang memandang.

Wallahua'lam

1 comment:

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab