Tuesday, July 22, 2014

Ramai orang boleh...

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png
Alhamdulillah, bernafas lagi kita harini yer.

Rasanya rata-rata sibuk kan dah nak raya ni.
Ada yang akan bercuti panjang sebab cuti sekolah pun seminggu kan?

Disebabkan mama pun kesibukan, mama nak berkongsi dengan sahabat mama :

Sumber : Facebook

Dalam kita menasihati orang, mungkin ada baiknya kita nilai diri kita juga.
Takut-takut orang kata kita ni pandai memberi nasihat tetapi diri kita pulak yang lebih.
Kan tak best macam tu.
Apa-apapon, nasihat tu boleh, bukan tak boleh. Tapi mungkin kena berpada-pada.
Ye tak?

SEMOGA BERMANFAAT!!

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab