Wednesday, November 13, 2013

Akhirnya

Bismillahir Rahmaanir Rahim
Alhamdulillah
Entry semalam mama cuma kata dah tanda-tanda kan?. Akhirnya. terus kena jangkitan demam. Dalam tengahari, dah tak tahan sangat meleleh je, mama pergi klinik. Dapat la MC untuk setengah hari. Dalam lepas lunch dengan sahabat-sahabat opis, baru mama gerak balik.
Sampai sahaja kat rumah, makan ubat, terus selamat (tidur la, bukan selamat lain yer...)
Pagi ni Alhamdulillah, kurang sikit, cuma tinggal batuk dan selsema. Biasala kan, dua tu kan payah sikit nak baik. Harap-harap cepatla mama sembuh sebab kesian tak dapat nak main sangat dengan Amir semalam akibat takut berjangkit ke dia. Huhu

Wallahua'lam

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab