Thursday, November 13, 2014

Ambush!!

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Tajuk memang tak ingat tapi itulah hakikatnya.
Komen di blog mama sedang di 'serang'.
Macam tengah main perang-perang pulak.

Alhamdulillah, bukan di 'serang' dengan komen berbaur negatif,
tetapi di 'serang' oleh sahabat blogger kita iaitu Cik CT Humairah.

Kalau nak kenal dengan cik CT Humairah kita ni, ini dia header blog dia :


Inilah antara 'serang'an Cik CT Humairah kita :


Sebenarnya, banyak lagi. Tapi MPA tunjuk sikit jela ek.

Eh, jalan-jalan ke blog Cik CT Humairah, dia tengah buat segmen la.

Jom kita join ramai-ramai, sebelum 16 November 2014 tau.

Terima kasih +CT Humairah di atas 'serangan' anda. ^_^

8 comments:

  1. hahaha thank you akak wow siap ada entry.. dah lama tak jenguk akak so sekali jenguk komen laaaa ber das das.. hihihi.. akak pun rajin jenguk CT ^^

    ReplyDelete
  2. Kerap kali gak lya kna serang mcm ni hhaha

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... ade jugak yang sudi ambush kan? Dah lama x blogwalking... :)

    ReplyDelete
  4. CT humairah ni memang peramah orangnya...salam kenal n follow sini sis

    ReplyDelete
  5. ct pun ambush blog saya jugak. rajin benor. ehehe

    ReplyDelete
  6. Apa lagi...bagi serang balas kat CT humairah!

    ReplyDelete
  7. Blogger CT memang rajin mengomen :)

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab