Tuesday, November 11, 2014

Kudapan sebelum lunch hour

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png


Kudapan sementara menunggu lunch hour pukul 1 nanti.
Jemput makan ye semua; epal hijau dengan asam boi jer. ^_^

13 comments:

  1. Time bunda mengandung dulu...epal hijau dengan asam boi lah jadi snek bunda...

    Bunda jarang ambil mangga macam orang lain...

    ReplyDelete
  2. wow sebelum lunch hour pun enak benar snek nye hihi.. makan ni pun bleh kenyang.. dapnyee dapnyee..

    ReplyDelete
  3. kudapan yang sedap lagi berkhasiat. hehe

    ReplyDelete
  4. tak pernah terai jeruk asam boi yang pemes amos skg ni tu... hihi

    ReplyDelete
  5. nampak sedap ni. minggu lepas baru sempat merasa mangga asamboi setelah sekian lama dia glamer dkt facebook tu :)

    btw salam kenal dari saya.

    lydzar
    http://semuasihatselalu.blogspot.com

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab