Thursday, November 27, 2014

Mom & Dad

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png


Betul tak kita macam-macam tanya pada mak, tapi tanya satu je pada abah iaitu "mana mak?"

Untuk MPA, ya betul, MPA lagi rapat dengan mak daripada abah.
Sebab abah sibuk dengan tugas mencari rezeki buat kami sekeluarga.
Lagi pulak, abah MPA garang masa kami kecil dulu.
Itu yang membuatkan kami adik-beradik lebih rapat dengan mak daripada abah.

Tapi tak mustahil juga ada yang rapat dengan abah berbanding emak.
Lain orang, lain latar belakangnya kan?

Walau apa jua pun, hargailah mak abah sementara mereka masih ada.
Jika mereka telah tiada, kita sedekahkan Al-Fatihah buat mereka, semoga sedikit sebanyak dapat membantu mereka di'sana'.

6 comments:

  1. saya sejak dah habis belajar ni mmg rapat dgn mama. hehe

    ReplyDelete
  2. Kalau wana time kecik2 dlu sangat rapat dan manja dgn ayah..tp bila dah besar rapat dan share byk cerita dgn mama..:)

    ReplyDelete
  3. Besar betul peranan ibu...huhu

    ReplyDelete
  4. betul..!! setuju ni rasa nak nangis ni. bila fkir balik isk aku ni banyak dok melawan mak.. tapi lawan lawan manje laaa bukan teruk teruk tu.. biasalah salah faham anak-mak kan kekeke..

    oh my mommy..!!

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab