Saturday, November 08, 2014

Para Penasihat MPA - Oktober 2014

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png
Rasanya ramai yang dah publish carta komen setiap bulan.
Jadi, dikesempatan yang ada ni, mama nak update 
carta Para Penasihat MPA untuk bulan Oktober 2014.

Mereka adalah....

Tahniah dan terima kasih kepada mereka semua. 
Bukan kepada mereka sahaja, tetapi kepada semua juga sebab sudi singgah dan tinggalkan sedikit nasihat dan dorongan untuk mama terus berblog.

Jom kita blogwalking blog mereka :





















Sekali lagi mama ucapkan terima kasih banyak-banyak dan jangan jemu untuk datang lagi yer.

12 comments:

  1. Wah, zumal ahli penasihat gak yer ^_^

    ReplyDelete
  2. tahniah pada semua penasihat...sedap sikit nama penasihat tu kan.hehe

    ReplyDelete
  3. Ada terlekat jugak. Hehe. Tahniah semuanya..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah
    tahniah semua, saya baru kenal blog ni
    insha Allah akan selalu berkunjung ke sini :)

    ReplyDelete
  5. ramainya yang mengomen ! bagus bagus , keep it up guys

    entri baru : http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2014/11/blogger-buat-duit-online.html

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. tahniah kpd yg tersenarai. Lepas ni kena rajin komen ni hehee.. Sblum ni pakai komen g+ kan, slalu tak kluarlah sbb bw dari hp. Yg ni ok je.. :D

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada mereka yg teresenarai..mmg mmg rajin tinggalkan komen membuatkan kita rasa gembira dan terharu..tanpa mereka blog akan suram

    ReplyDelete
  8. CT nampaaaak name CT hihihi
    thank you Mama ^^ sudi jenguk CT slalu jugak.. CT nye entry ni ujung tahunla baru buat hihi..

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab