Monday, August 05, 2013

Berbuka di Klang


Bismillahir Rahmannir Rahim
Alhamdulillah
Assalamualaikum


Alhamdulillah, semalam dapatla aku berbuka kat rumah kakak ipar kat Perepat, Klang...memang tradisi tiap2 tahun kami berbuka kat rumah kakak ipar...cuma yang beza tahun ni, tak tidur rumah kakak ipar...tahun2 sebelum2 ni berpuasa skali dekat rumah dia...tahun ni tak sebab jadual weekend padat...huhuhu

Seronok Amir dapat jumpa sepupu2 dia especially Abang Adam...Adam pon seronok jumpa Amir...mata dah kuyu terus segar jumpa kawan main...

Lastly, masa nak balik malam tadi, si Adam dah monyok...sebelum tu dia dah cakap dah, "Amir tak boleh balik, Adam nak main dengan Amir"...alih2 Amir balik...mana tak monyok nak nangis...

Abang si Adam, Iman pon sibuk nak ikot kami...padahal kami esok (harini) nak kena kerja, cuma depa je yang cuti skola...depa ingat dengan kita2 sekali cuti...Iman, kakak kepada Iman, Ija termasuk Adam, memang biasa ikut kami walaupon mama papa dorang takde...Alhamdulillah, pandai bawak diri...kesiannya la hai...

Insya Allah, raya nanti ada kelapangan, kami kena tido paling2 1 malam kat rumah kakak ipar...insya Allah...aamiin

Wallahua'lam

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab