Friday, August 02, 2013

Raya Aidilfitri


Bismilahir Rahmannir Rahman...
Alhamdulillah...
Assalamualaikum...



Amacam persiapan raya sahabat semua?...berapa pasang baju raya?...mana yang ada anak kecik macam aku ni, firstly mesti siapkan anak punya dulu...btol tak?....

Persiapan raya aku sekeluarga tahun ini sederhana dan ala kadar...yang penting Amir la...dia tahun ni baru nak merasa betul2 raya...tahun lepas kan baby lagi...

Tahun ni korang raya mana?...aku turn raya sini dulu...patutnya balik Johor, tapi tak jadi...Jadi dalam lepas Solat Raya dan ziarah jiran2, kami gerakla balik Perak...Sabtu atau Ahad dah balik sini dah...

Korang lama ke cuti raya?...aku tahun ni tak cuti raya pon...ikutkan balik Johor, pastu balik Perak, kenala cuti sehari sebelum raya, tapi lastly, tak jadi...oleh itu, kita kasi pada mereka yang memerlukannya...baiknya hati...(pasan btol...hehehe...)

Wallahua'lam...

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab