Monday, August 05, 2013

This year

Bismillahir Rahmannir Rahim
Alhamdulillah
Assalamualaikum

Alhamdulillah, tahun ni aku berjaya lagi buat kuih raya...tak dapat banyak jenis, satu jenis je...jadila hasil tak tido lepas sahur...hehe

Sebab sebelum ni, siapkan baju...lepas sahur memang dari kecik aku tak suka tidur balik...kecik2 dulu sanggup main chess sorang2 sebab takde kawan semua tido...dah besar ni, kalau hari kerja, aku terus siap2 g kerja awal...kalau weekend, aku jahit baju ke, kemas umah tu memang la...tapi tengahari memang kena lelap jap, tak dapat sejam, 5 minit pon jadi la...

Takkan kuih raya aku 1 jenis je kan?...hehehe...macam biasa la, yang lain kuih tunjuk...lagipon aku duduk dengan orang tua aku, jadi adik beradik beli sikit2, banyak la jadinya...tahun ni pakat, kuih raya sorang 3 jenis...aku dah tunjuk 2 jenis, 1 jenis lagi kita buat...beres...hehehe...bijak, bijak...

Wallahua'lam...

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab