Friday, January 02, 2015

Ranking Alexa - 02.01.2015

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Saja nak tengok ranking Alexa untuk permulaan tahun 2015. Kat mana la agaknya yer..


Banyak betul, beribu-ribu lemon. Bukan setakat ke laut, laut dalam terus. Hihi
Permulaan yang bagi MPA agak baik juga ni. Bukan nak rasa riak atau bangga diri, sekadar peringatan untuk MPA kalau bole, rajin la sikit kalau nak nombor tu kecik. Kalau tak, tak apa. Terpulang pada diri sendiri. Tepuk dada, tanya hati.

Kalau sahabat MPA nak periksa juga, bole klik kat SINI. Pastu bole la cerita kat MPA berapa pulak ranking blog sahabat MPA. Kalau ada yang sudi untuk berkongsi tips, dialu-alukan, memang MPA nak belajar. Jom kita sama-sama belajar. ^_^

8 comments:

  1. Dah lama Muz x check... Mesti dah beribu lemon juga tu... Hehe

    ReplyDelete
  2. saya 6 ribu lebih..lagi ke dasar lautan..hihi

    ReplyDelete
  3. tahniah, okay la tu dari saya ni 11k.hehe

    ReplyDelete
  4. Wardah pun beribu riban kak.. hoho, kite xbagus cam akak.. nanti sharela tipstaw kak, cara naikkan ranking alexa XD

    ReplyDelete
  5. makin mengecil nilainya tu :-)

    ReplyDelete
  6. ok lah tu masuk gak dalam ranking..sis JM nye x timbul langsung

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab