Saturday, January 17, 2015

Ranking Alexa dan rezeki Nuffnang

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Alhamdulillah

Saja je tengok ranking Alexa, kat manalah agaknya yer blog Mama, Papa dan Amir ni yer.


Ok, debush!!!... Bergolek-golek masuk ke laut dalam, berenang tidak bertepi. 
Sampai macam tu sekali. Hoho. 
Akibat tak konsisten la ni. Memang diakui. Hihi

Takpela, mai tengok Nuffnang, mudah-mudahan ada rezeki CPUV dengan Nuffnang :


Alhamdulillah, ada rezeki 2 iklan CPUV untuk bulan ni, setelah 2 bulan menyepikan diri.
Jadilah kan untuk pengubat hati selepas tengok ranking Alexa.

Takpela, yang penting semangat berblogging melekat di jiwa. Jadikan keduanya pemangkin semangat untuk terus berblog dalam menyampaikan sesuatu yang memberikan manfaat kepada semua. Insya Allah.

10 comments:

  1. xpelah sis.yg penting rmi lg blogger yg sudi sggh blog sis kan hehe

    ReplyDelete
  2. Assalammuaalaikum...

    Alhamdulillah ada rezeki yang tidak putus2 untuk blog nie... insaallah boleh lagi nie... tahniah dapat cpuv...

    mselim3

    ReplyDelete
  3. ranking blog MG pun jtuh tegolek dh tu ..huhu
    ok lg ni ..bole up lg ni :)

    ReplyDelete
  4. Samala...
    Sha pun merudum teruk gak... xbley konsisten & bagi komitmen sekarang ni...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah tahniah MPA.. :)

    ReplyDelete
  6. sis JM Pun sama..semanat utk berblog semakin berkurang...ranking alexia apa ntah lahi..ke laut jugak rasanya huhuh

    ReplyDelete
  7. tahniah...
    xpe, yg alexa tu kayuh slow2.. hehehe

    ReplyDelete
  8. Dah lama x check Alexa sebab tak memberansangkan.

    ReplyDelete
  9. tahniah.. makin murah rezeki..
    nuffnang baru2 ni cari gaduh ngan CT
    status tukar tiba tiba tapi da ok balik..

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab