Wednesday, January 28, 2015

WW - Be silent

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png


6 comments:

  1. Ya..setuju sangat..wana penah jumpa org macam ni..tersangat la kurang ajar..wana diam ja sbb x nak gaduh dan tmbh masalah tapi dia cakap penakut..mmg sangat mencabar kesabaran dgn orang yang mcm ni

    ReplyDelete
  2. Yang ni sha tak mampu tau... orang kurang ajar lagi sha melawan... sebab dah diajar jangan biar orang ludah & campak taik pada kita :)

    ReplyDelete
  3. Setuju sangat2...Diam lebih baik..

    ReplyDelete
  4. Ehh..dapat kata2 yang sama dari kawan semalam.

    ReplyDelete
  5. yeah.. bila kita rasa org tu biadap janganlah kita jadi sama biadap macam dia. macam mana kita benci sesuatu sifat smalah org lain pun turut benci.. mari..!! amalkan yang baik2 sahaja..

    ReplyDelete
  6. itulah pendekatan yang baik...

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab