Thursday, March 05, 2015

Ang pau Raya Cina

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Alhamdulillah

Semalam petang MPA ada up gambar ang pau kan.


Alhamdulillah, rezeki bos kat HQ bagi.
Selalunya RM 4, tapi disebabkan baru-baru ni beliau di naikkan pangkat,
dengan murah hatinya kali ini beliau beri semua pekerja bawah beliau RM 8.
Jadilah kan, buat lepas makan tengahari. Hihi
Dah tua bangka ni dapat ang pau, mestila seronok. Time raya cina jer MPA dapat merasa ang pau, almaklum kerja dengan syarikat Cina. Kalau tidak, rezeki Amir jer la.

Terima kasih banyak-banyak ya bos. Tahun depan kalau boleh kasi up lagi la yer. Hihi

Sahabat-sahabat ada yang dapat ang pau juga ke? Jom kongsi cerita dengan MPA. ^_^

9 comments:

  1. haha..nilai yang diberi tu tak penting kan..yang penting ikhlas..bleh buat belanja makan..heheh..

    ReplyDelete
  2. Assalam MPA,
    laaaaaaaaaaaaaaa RM4 hengget?????
    ish bior betui
    iols ingatkan besanya angpau paling kurang pun RM10
    tu la yg min. iols dapat untuk satu angpau
    besanya RM20 la
    tapi ada kawan2 yang dapat sampai RM200-300 tau
    hat tu iols tak dapat la he3

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...boleh lah belanja ngeteh,, :)

    ReplyDelete
  4. comelnyaaaa bos.. ehehe.. eh mau pulak dia kasi rm4 ?
    cina bukan x suka 4 ke..

    ReplyDelete
  5. Thn depan depan dpt rm10 lak ye

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab