Tuesday, December 09, 2014

Bercuti panjang

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png
Alhamdulillah
MPA akan mula bercuti panjang mulai harini.
Pagi ni masih kerja sebab nak selesaikan mana yang pending dan handover mana yang patut.
Cuti pun, tak nakla sampai menyusahkan orang.
Lagipun kita pon tenang dan damai nak cuti.


Ni kalendar MPA. Yang mana warna kuning dan bertulis 'CT - AL', tu la yang MPA cuti.
Hampir 2 minggu juga cuti tapi 17hb MPA akan kerja sebab ada latihan kebakaran.
Boss approve je nak cuti tapi MPA tak sampai hati nak menyusahkan orang. Takpela, kerja jela sehari.

Nanti MPA cerita MPA kemana & kenapa sebab dah sampai stesen LRT MPA ni.

See u all later... ^_^

6 comments:

  1. alahai bestnya mama dapat cuti panjang, melancong sana sini... pokcik tak dapat cuti dan melancong.. akhir-akhir tahun macam ni banyak kerja kena selesaikan terutama bab akaun... biasalah kan kena close akan

    ReplyDelete
  2. selamat menunaikan umrah kak..
    sejuk kan kat sana sekarang.. take care.

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab