AFB Feed

Saturday, December 06, 2014

Peneman di hari Sabtu

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Kerja hari Sabtu ni memang agak membosankan. Kalau hari Sabtu, MPA settlekan filing yang tertangguh nak dibuat pada hari bekerja biasa. Hari Sabtu juga hari yang kurang kegiatan keluar masuk samada staf mahupun kontraktor. Jadinya, MPA bawakla peneman hari Sabtu MPA.


Siapa lagi kalau bukan Amir Syukur ni.


Siap bawak bekal mainan lagi daripada rumah untuk mengelakkan kebosanan pada Amir.


Dah puas main, dia mintak nak mewarna pula. Nasib baik MPA dah siap-siap bawakkan krayon dari rumah. Mintak En Google carikan kartun, pastu print.

Sebelum tu, MPA dah kenyangkan perut Amir supaya dia senang hati. Sambil-sambil perhatikan dia, sambil tu MPA pun buat kerja MPA. Alhamdulillah, apa yang ingin dibuat, dapat diselesaikan hari ini. Tinggal tunggu masa je ni nak balik pukul 1 nanti. Hihi

12 comments:

  1. Haha..seronok la mama..siap bawa peneman lagi tu..terbaek la..:)

    ReplyDelete
  2. Wahh sibuk projek kat atas meja tu.. lori kren pun ada hehee.. Salam ceria hujung minggu.. :)

    ReplyDelete
  3. senang jer nak layan amir ni ... oklah tak meragam . senang mamanya nak selesaikan kerja .

    ReplyDelete
  4. Assalam, terima kasih sudi keteratak bunda dan memahami situasi dan mendoakan kesihatan bunda...terharu sangat.

    Walaupun dalam mood istirehat bunda beransur singgah dan komen rambang keblog2 kalian...terima kasih sangat..

    ReplyDelete
  5. Seronok buat kerja kalau ada peneman kan ? hehe

    ReplyDelete
  6. seronoknyee ikut mama buat kerja.. hahhaa CT yang dah beso ni pun mak asyik angkut bawak p opis dia. buat keje keje mana yang tertunggak tu memalam hehe

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab