Sunday, July 21, 2013

AMIR - Tak nak makan

Bismillahir Rahmannir Rahim...
Alhamdulillah...
Assalamualaikum...

Korang ada masalah tak tiba2 anak2 tak nak makan?...agak susah hati jugak kan...aku tengah susah hati ni Amir tak nak makan...huhu

Makan sikit2 je dah...kalau nasi tu dah tak abis dah sekarang...tak macam dulu...sebelum ni Amir jenis pemakan...bagi apa je, dia sebat je...kecuali pedas la...

Semalam tengahari dia tak nak makan nasi...tiba2 terlintas nak buatkan kentang lenyek untuk dia...Alhamdulillah, habis...harini pagi tadi pon sama, habis...aik, nak jadi omputeh lak budak decik ni...hehe

Apa2pon, selamat melayan kerenah anak2...

Wallahua'alam...

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab