Saturday, July 20, 2013

Ramadhan ke-11

Bismillahir Rahmannir Rahim...
Alhamdulillah...
Assalamualaikum...

Alhamdulillah, kiranya harini dah masok fasa ke-2 bulan Ramadhan, btol x?...cepat btol masa berlalu...

Semalam hari Sabtu, turn anak2 memasak...dah memang tu rutin sejak anak2 mak besar ni..hehe...

Ok, semalam aku masak pasta carbonara (wah, stail omputeh gitu...hehe), papa dengan projek koktel (papa pon tak nak kalah...hehe), angah dengan projek wafer dia (dari sebelum raya cari, baru ni dapat)...

Apa2pon terima kasih papa carikan air teh bunga kat bazar...memang favourite aku dari dulu lagi especially makan bunga nyer...best tau...hehe...

Wallahua'lam

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab