Tuesday, July 09, 2013

Ramadhan 1434H

Alhamdulillah
Assalamualaikum

Semalam dah diumumkan yang esok kita akan berpuasa dalam bulan Ramadhan...Maksudnya malam ni kita dah start Terawih la yer...Aku buat kat rumah jela...nak buat kat masjid ramai2, macamana dengan anak kecil...kalau dah besar sikit bolela...lagipon takkan nak tinggal kat rumah plak...insya Allah, ada rezeki, boleh buat dengan suami...Amir bole la tengok camne perlaksanaan solat Terawih tu...

Yang penting, jangan lupa niat dan doa berbuka puasa ye...


Aku doakan semoga kita semua mengambil iktibar, pengajaran dan upgrade amalan kita sepanjang bulan Ramadhan ini dan berterusan selamanya...bukan dalam bulan Ramadhan je yer...hehehe

Wallahu 'alam


No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab