Friday, July 26, 2013

Buku

Bismillahir Rahmannir Rahim...
Alhamdulillah...
Assalamualaikum...

Entry yang dulu kan aku ada cakap yang ada pesta buku kat depan office kan...setelah ditimbang2 disukat2 dikira2, akhirnya aku tak jadi beli buku kat situ lepas aku pergi ke MPH Terminal Bersepadu Selatan (TBS)...

Ada buku yang paling menarik kat MPH tu yang aku berkenan sangat...buku apa yer...sabar...nanti aku dah beli aku bagitau...dah tentu buku ni bukan untuk mama papa Amir jer...untuk Amir sekali...hehe

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab