Thursday, July 04, 2013

Sempena 50 tahun

Bismillahirrahmannirahim....
Alhamdulillah...
Assalamualaikum...

Alhamdulillah...Syarikat tempat papa keje genap 50 tahun penubuhan...semalam papa dapat jam tangan...


Alhamdulillah, papa pon memang takde jam tangan...jam tangan yang masa khawin dulu dah rosak...lasak sangat...hehe...ada ni bole la buat bergaya masa raya bulan depan...


Syarikat tempat mama kerja pulak dah 75 tahun...Alhamdulillah, masa family day bulan lepas, dapat jam tangan jugak tapi untuk Amir...sebab memang dorang bagi pada anak-anak...mana yang anak 2-3 orang, dapatla 2-3 jam...


Tapi bunyinye macam mama je sorang takde jam tangan baru ni...agak2 ada peluang tak...hehe ^_^

Alhamdulillah...Memang Allah bagi apa yang kita perlu, bukan apa yang kita mahukan...

Wallahu 'alam

No comments:

Post a Comment

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab