Tuesday, October 28, 2014

Adoi, sakit perut!!

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Sumber : Google

Adoi, pagi-pagi dah kena sakit perut.
Tak tau apa yang salah makan sebenarnya.
Mungkin berpunca daripada makan tengahari sebab yang makan makanan kat rumah, ok jer.
Sekali dia memulas, addooooiiii...
Rasa nak bertapa je dalam tandas...huhuhu

Sori kawan-kawan, mood sakit perut harini.. :-(

8 comments:

  1. Smg cpt hilang la sakitnya...sakit perut x boleh nk tumpu buat keje kan.

    ReplyDelete
  2. sakit perut pulak...jangan keracunan pula..

    ReplyDelete
  3. minum air byk2 ye...
    jemput join http://sueakgogeous.blogspot.com/2014/10/9-awesome-blogs-of-month.html

    ReplyDelete
  4. oh lemak2 yang tak diperlukan ditendang perut tu ...
    Gud Mind Set kan ?? ^_^..

    ReplyDelete
  5. Moga cpt srmbuh ya Kak..mknla ubt

    ReplyDelete
  6. Kadang2 Allah nak bagi kita ingat pada dia.. sebab ktu bagi sedikit kesakitan moga kita selalu ingat pada Nya.. Moga cepat sembuh mama amir.. :D

    ReplyDelete
  7. IM sakit perut jugak sebab makan buah banyak. Hehe.

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab