Thursday, October 23, 2014

DAY 3 : 10 Favourite Youtube Channels

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png
Credit to +CT Humairah 

Ok, mama nak sahut cabaran hari ke-3.
Minta maaf yer lambat sikit sahut cabaran harini.
Mama agak sibuk sikit harini.

Untuk DAY 3 : 10 Favourite Youtube Channels ni, mama tak dapat nak ulas panjang-panjang.
Sebabnya mama jarang layan youtube ni. Internet yang tersangkut-sangkut, tu yang tak layan tu.
Minta maaf yer sahabat-sahabat yang ternanti cabaran daripada mama harini.

Kalau nak tengok yang sebelum-sebelum ni, boleh klik kat bawah ni :

6 comments:

  1. Sama la kita mama, jarang tgk youtube.

    ReplyDelete
  2. Hehehe,, Miera pun jarang tengok Youtube......

    ReplyDelete
  3. Saya tengok youtube klu dgn anak2 je.. Itu pun jarang & sbb nak jaga apa yg anak2 tu tengok.

    ReplyDelete
  4. Ok.kite geng...
    Jarang bukak utube melaenkn org dok share kt fesbuk..
    So.mmg xde channel fav pon

    ReplyDelete
  5. eh, sikit je entri harini.. alamak, xpelah kak. nak buat macam mana kan ^^,

    yang penting challenge semua siap. hehee

    ReplyDelete
  6. kekadang orang suka layan lelagu kat utube..
    hihi

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab