Sunday, October 05, 2014

Liebster Award by Suhailah Hamid

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png


Sebenarnya dah lama kena tag tapi tak tersempat nak menjawab soalan Puan +suhailah hamid kita.
Terima kasih banyak-banyak Puan +suhailah hamid sudi tag mama.
Jom singgah blog +suhailah hamid dengan klik kat banner beliau bawah ni.


Ok, masa untuk menjawab soalan-soalan beliau :

1) Anak ke berapa dari berapa beradik?
Anak yang sulung daripada 4 adik beradik

2) Umur berapa khatam Quran?
Alhamdulillah, pertama kali khatam Quran pada umur 10 tahun.

3) Apa makanan faveret anda?
Kue tiaw tomyam...nyum nyum nyum...^_^

4) Apakah tempat melancong dalam Malaysia yang anda teringin sangat nak pergi?
Saya teringin sangat nak pergi ke Sabah dan Sarawak...cam best jer sana...

5) Jenama handbag apa yang anda paling suka?
Alamak, saya ni bukan jenis yang suka berhandbag...suka masuk poket je, takpun tumpang beg anak...hihi

6) Berapa saiz kasut?
Harap tak terkejut yer...saiz kasut 8 atau 9...besar kan?...bermasalah tau nak cari kasut...hihi

7) Kursus/ Kelas apa yang ada teringin sangat nak ambik?
Kalau kelas, kelas menjahit fesyen baju terkini...
tapi kalau kursus, teringin nak amik kursus Sarjana Sains Komputer...^_^

8) Apa warna feveret anda?
Ungu / Purple

9) Toys apa yang paling mahal anda pernah beli untuk anak?
Paling mahal apa yer?...tak teringat pulak harganya

10) Jenis tudung idaman anda (bawal, shawl, tudung ekspress)?
Shawl...tapi nak membelit tu, tak mahir lagi...^_^

11) Berikan pendapat anda tentang blog ini
Blog Puan +suhailah hamid kita ni pada pendapat saya simple dan sedap mata memandang. Tidak terlalu sarat dan berat. It's nice.

Phhewww...akhirnya siap pon, sampai berpeluh-peluh ni ha menjawab soalan. Dah macam soalan UPSR rasanya nih. Harapnya saya berjaya menjawab soalan-soalan yang diajukan. Kalau soalan saya tak menepati skema jawapan, bagitau yer. Hihi

1 comment:

  1. Tq mama sudi menjawab. Smg impian mama no 4 & 7 akan tercapai suatu hari nnt insyaAllah^^

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab