Wednesday, October 29, 2014

DAY 5 : 10 Favourite Songs

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png

Credit to +CT Humairah 

Ok, hari ini cabaran diteruskan DAY 5 : 10 Favourite Songs
Mencabar jugak ni...












Kalau nak tau lagunya apa, cer try klik pada tajuk lagu tu...mama try link kan dengan Youtube

Kalau nak tengok yang sebelum-sebelum ni, bole klik yang kat bawah ni yer :


11 comments:

  1. Lagu2 yg mama suka hampir2 mcm lagu yg sue suka jugak ;)

    ReplyDelete
  2. Tommy Page my all time favourite...He he he...

    ReplyDelete
  3. wah, banyak nasyid dengan mariah carey la ^^, mariah carey xde orang boleh lawan suara dia. hehe

    ReplyDelete
  4. Wah.. Peminat mariah carey ek.. Hehe

    ReplyDelete
  5. Lama tak ingat Tommy Page tu.. :) :)

    ReplyDelete
  6. no.9 kita sama lagi serupa kak mina :)

    ReplyDelete
  7. Kita pun suka dgr lagu2 nasyid ni

    ReplyDelete
  8. Zumal pun suka Bintang Syurga tu ^_^

    ReplyDelete
  9. Nampak mcm peminat mariah carey. Hehe.

    ReplyDelete
  10. wow lagu mariah carey tu Mama minat :p hihi apa en citer terbaru dia..

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab