Monday, October 27, 2014

Ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi...

Bismmillahir Rahmaanir Rahim photo vectorbismillahpink2.png
Ni alkisah semalam.
Konon-konon jalan-jalan satu keluarga.
Papa Amir memang suka memancing.
Jadi, saja-saja jalan ke kedai pancing tengok-tengok kalau-kalau ada yang berkenan.
Dalam diam, rupanya Amir ni absorb je ye.
Macamana gelagat Papa Amir, macamtu la dia.
Mama redha jela kalau dah itu minat dia.
Yang penting, perkara yang utama, diutamakan.

Jangan sampai jadi macamni :
Yang ni mama dapat dari grup whatsapp.
Agak-agak mau tersentap kaki pancing, serba salah jadinya. Hihi

10 comments:

  1. Uishh bikin sentap juga ayat bawah tu hihi

    ReplyDelete
  2. Zumal macam tau jew rumah sape yang ada note camtu. Dahsyat sampai tersebar.

    ReplyDelete
  3. Gmbr last tu kelaka, tp ada benarnya. Hehehe...

    ReplyDelete
  4. hehe.. kelakar plak gambar tu. :D

    ReplyDelete
  5. hahaha...tapi kalau dapat yang kaki tegar, dia pegi juga mama

    ReplyDelete
  6. Bapak borek anak rintik ye dak? xD
    Bagus lah kalau ada minat yg sama..

    ReplyDelete
  7. hahhaa..... comel... aktiviti sihat gak memancing ni, tapi lama2 addict.... teruk gak kadang... isteri di rumah makan hati.... kecuali kalau ada minat yang sama kan...

    ReplyDelete
  8. Note last tu memang sentap..he..he

    ReplyDelete
  9. Memang serba salah jadinya. Ni sebab terlalu keluar sangat kot. Hehe

    ReplyDelete

Alhamdulillah...terima kasih atas komen membina anda... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Siti Aminah Wahab